“Даруй себе дітям! Будь терплячим в чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві!” Ш.О. Амонашвілі

четвер, 28 лютого 2019 р.

Як ми граючись навчаємося

Здоров'я важлива складова людського організму. З дитинства ми вчимося дбати про себе. Мої маленькі друзі, учні 1-В класу, продовжують досліджувати тему "Я  і моє здоров'я". Учні вже з'ясували як правильно загартовувати свій організм. Результатом роботи стала стіннівка "Поради лікаря Айболита". 
Наступним етапом дослідження стала тема харчування. Учні, в процесі роботи в групах, поділили їжу  на корисну та шкідливу, а також спробували змоделювати рольову гру "Дитяче кафе "Мурзилка"". За допомогою гри діти вчилися правильно користуватися столовим приладдям, сервірувати стіл, дізналися як правильно користуватися "меню".












2 коментарі:

1861 рік...47 років